Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Student KitkaSweden Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Core Membership
Statistics 279 Deviations 1,850 Comments 79,653 Pageviews
×

Newest Deviations

?? Custom #1 - Quilt :iconkitkaloid:Kitkaloid 21 13 new CS? work in progress? :iconkitkaloid:Kitkaloid 63 32 (TRADE) Welcome to My World Let's Do This :iconkitkaloid:Kitkaloid 69 6 Pals :iconkitkaloid:Kitkaloid 129 7 Comfort (DTA) :iconkitkaloid:Kitkaloid 127 17 Saturn (DTA) :iconkitkaloid:Kitkaloid 180 36 Suit Up! :iconkitkaloid:Kitkaloid 48 5 Chocolate Cheeks and Chocolate Wings :iconkitkaloid:Kitkaloid 110 25 Big Sleeves :iconkitkaloid:Kitkaloid 73 3 Satisfied :iconkitkaloid:Kitkaloid 31 4 Come to bed... :iconkitkaloid:Kitkaloid 111 6 Pay attention to me! :iconkitkaloid:Kitkaloid 84 6 Oooops :iconkitkaloid:Kitkaloid 55 6 Hachin :iconkitkaloid:Kitkaloid 37 6 Lil' buggy :iconkitkaloid:Kitkaloid 53 6 OC RUSH! :iconkitkaloid:Kitkaloid 86 6

Watchers

Activity


art for grem2? yes no? in the future when i'm less busy i'm thinking of making a journal for this, because i'm itching to own a gremchild.... but i need opinions because i do NOT know if offering artwork for a grem2 is highkey lowballing :' )
opinions? could i make a cs out of this? or just an open species idk

whoa by Kitkaloid
this sketch is years old so please excuse the lopsidedness and blur and any general wonk..

i just remembered this the other day and wondered if i could actually DO anything with the critter
babbys first fumi........
Painted Nurse fumi 205 by LEX-dex
and I LOVE THEM!
this is only the start of me building my adopted lil fam...
i def wanna try for a fae, minkin and grem also at some pointtt!? also pouf. birdfolk too maybe. there are a lot i'm interested in actually HAHA not listing pillowings because i'm lucky enough that im getting a GORG baby in a trade. so that dream is already half-realized... either way i'm slowly but surely joining in on the fun LOL..

gotta be honest though. closed species still kinda scare me as a whole but i'm definitely gonna keep poking my head into it to check around..  i think its mostly the communities i find daunting? not pointing any fingers i'm just shy and have no idea where to start!

also sorry for going AWOL pretty much everywhere basically. art-wise or status-wise or both its been a weird month and end of the year? heres to kicking my ass in gear for february though!

thank u for stickin around
kisses my new childs face
sorry for being MIA! its a bit late but im getting to the xmas freebies now - dont worry, i didnt forget hahaha
EDIT: closed! i'm home and with my sketchpad now!! stay tuned!
CLOSED SPECIES REQUESTS?
hey! i'm feeling like doing some light pencil sketches of various cs. but since i only know a few off-hand, how about some suggestions?? link me a cs character! i'll try to sketch as many as i can. (one character per cs. i'll pick at random if i get enough interest) : D

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconstitchy-face:
Stitchy-Face Featured By Owner 4 days ago  Professional General Artist
Wow your art is so inspiring ! thank you so much for watching me, it really means so much < <3 <3 
Reply
(1 Reply)
:iconyeniruh:
Yeniruh Featured By Owner Feb 28, 2017  Hobbyist Digital Artist
<3333
Reply
(1 Reply)
:icontoripng:
toripng Featured By Owner Feb 1, 2017  Student Digital Artist
Oh my lord? Your art is so fantastic and inspiring ;A ; makes me wanna start drawing my OCs again oh man.
I can't believe you watch me LOL
Reply
(1 Reply)
:iconfumi-lex:
Fumi-LEX Featured By Owner Jan 31, 2017
Awaa thank you so much for the watch back, your work is gorgeous!! Also I noticed your status, I hope you have fun with the fumi! Don't be afraid to hmu with questions if you ever have any, I'm always happy to help out.
Reply
(1 Reply)
:iconmiss-italia:
Miss-Italia Featured By Owner Jan 14, 2017  Student Filmographer
Nnngghhh! I love your art so much! ;w; Will you ever accept commissions? 
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: